.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
(تصاویر) اجتماع مردم گرگان در حمایت از عملیات سپاه
مردم گرگان در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه پاسداران در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی بامداد یکشنبه به خیابان ها آمدند. (ادامه)
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
شمال نیوز : مادامیکه میانکاله و مسایل مهمی مانند تغییر و تبدیل عرصه های بکر کشاورزی و دیگر موارد لاینحل استانی درمازندران جای خود رابه رقابت های بی حاصل سیاسی و یکجانبه گرایی بی منطق در نگاه متولیان توسعه کالبدی در عرصه حکمرانی این دیار بدهد، نه تنها هیچ گره ای از انبوه مشکلات و تنگناهای آن باز نخواهد شد .... با رقابت های بی حاصل سیاسی و یکجانبه گرایی بی منطق متولیان استان گره ای از مشکلات مازندران باز نخواهد شد
شمال نیوز : مادامیکه میانکاله و مسایل مهمی مانند تغییر و تبدیل عرصه های بکر کشاورزی و دیگر موارد لاینحل استانی درمازندران جای خود رابه رقابت های بی حاصل سیاسی و یکجانبه گرایی بی منطق در نگاه متولیان توسعه کالبدی در عرصه حکمرانی این دیار بدهد، نه تنها هیچ گره ای از انبوه مشکلات و تنگناهای آن باز نخواهد شد ....(ادامه)
فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری عامل هتک حرمت آمر به معروف در این شهرستان خبر داد. عامل هتک حرمت به آمر به معروف گلستانی دستگیر شد
فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری عامل هتک حرمت آمر به معروف در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
پاسدار گلستانی و از نیروهای گروه مهندسی رزمی ۴۵ جوادالائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور به شهادت رسید. شهادت پاسدار گلستانی در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور
پاسدار گلستانی و از نیروهای گروه مهندسی رزمی ۴۵ جوادالائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور به شهادت رسید.(ادامه)
شمال نیوز: کارشناسان افزایش مراودات تجاری بین استان گلستان با کشورهای همسایه از جمله قزاقستان را راه مقابله با رکود صنعت کشاورزی می دانند و به ایجاد زیرساخت در پایانه تجاری اینچه برون تاکید دارند. تاکنون از ظرفیت کشورهای همسایه بهره ای برده نشده است !
شمال نیوز: کارشناسان افزایش مراودات تجاری بین استان گلستان با کشورهای همسایه از جمله قزاقستان را راه مقابله با رکود صنعت کشاورزی می دانند و به ایجاد زیرساخت در پایانه تجاری اینچه برون تاکید دارند.(ادامه)
۲ بازیکن مازندرانی در لیست نهایی تیم ملی والیبال نشسته ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی والیبال نشسته آسیا قرار گرفتند ۲ بازیکن مازندرانی در لیست نهایی تیم ملی والیبال نشسته
۲ بازیکن مازندرانی در لیست نهایی تیم ملی والیبال نشسته ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی والیبال نشسته آسیا قرار گرفتند(ادامه)
جانبازان نخاعی مازندران در آستانه سوم خرداد دست به تفنگ شدند و به رقابت پرداختند. رقابت جانبازان مازندرانی در مسابقات تیراندازی
جانبازان نخاعی مازندران در آستانه سوم خرداد دست به تفنگ شدند و به رقابت پرداختند.(ادامه)
شمال نیوز : دولت با هدف نظارت بیشتر اقدام به راه اندازی سامانه و نصب کارتخوان در نانوایی ها کرده با اینحال نانوایان معتقدند این سامانه به جای تسهیل فرایند، بیشتر ایجاد مشکل کرده است. آزمون و خطای طرح نظارت بر نانوایی‌ها / صف‌هایی که قرار نیست خلوت شود
شمال نیوز : دولت با هدف نظارت بیشتر اقدام به راه اندازی سامانه و نصب کارتخوان در نانوایی ها کرده با اینحال نانوایان معتقدند این سامانه به جای تسهیل فرایند، بیشتر ایجاد مشکل کرده است.(ادامه)
شهید مهقانی بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان بود که در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم؛ حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

شهادت پاسدار مدافع حرم گلستانی در سوریه /جزئیات تشییع و تدفین شهید مهقانی+ تصاویر
شهید مهقانی بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان بود که در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم؛ حضرت زینب (س) به شهادت رسید. (ادامه)
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند. بیش از پیش برهنگی سرعت یافته؛ انفعال هم موج می زند / اگر قرار باشد از قانون حجاب عقب نشینی کنیم، فردا دلیلی بر پافشاری بر سایر قوانین نداریم / هر میزان کوتاه بیاییم، جلوتر خواهند آمد(خبر)
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند.(ادامه)
شمال نیوز:  ثمره باغ مرکبات امسال پربار بود اما این به جای خرسندی، مایه تکدر خاطر باغداران شد . چراکه دولت خلف وعده کرده و میوه شب عید را نخرید و به این ترتیب محصول روی دست کشاورز ماند ! سوگ باغداران از محصول پرثمر و کم فروش / دولت پشت کشاورز را خالی کرد !
شمال نیوز: ثمره باغ مرکبات امسال پربار بود اما این به جای خرسندی، مایه تکدر خاطر باغداران شد . چراکه دولت خلف وعده کرده و میوه شب عید را نخرید و به این ترتیب محصول روی دست کشاورز ماند !(ادامه)

وزیر راه و شهرسازی، دستور لازم به مدیر کل راه و شهر سازی استان گلستان را مبنی بر صاحبخانه شدن خانواده ۵ قلوهای تازه متولد شده گنبد کاووس صادر کرد و در کمتر از یک روز این وعده محقق شد. خانواده پنج قلوهای گنبدی صاحبخانه شدند
وزیر راه و شهرسازی، دستور لازم به مدیر کل راه و شهر سازی استان گلستان را مبنی بر صاحبخانه شدن خانواده ۵ قلوهای تازه متولد شده گنبد کاووس صادر کرد و در کمتر از یک روز این وعده محقق شد.(ادامه)
کشته سازی نخ نما شده معاندان در گلستان با نام «سیده‌نیلوفر حسینی»
شبکه‌های معاند فارسی زبان که موج کشته سازی را در حوادث اخیر کشور به راه انداختند، این بار دست روی فوت یک خانم گلستانی گذاشتند.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان گفت: ملت بزرگ ایران با سربلندی ایستاده است و دشمن نیز بیش از هر زمانی در این ۴۰ سال گذشته ضعیف‌تر و ایران اسلامی از هر زمانی مقتدرتر است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: احمد وحیدی طی حکمی، عباسی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور منصوب کرد. محمد عباسی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور شد
شمال نیوز: احمد وحیدی طی حکمی، عباسی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : «آی‌بولک پقه» بانوی جوان گلستانی مدیریت بزرگترین ارسال بسته‌های پستی را در شمال کشور عهده‌دار بوده و جزو نخستین افراد در کشور بوده که در ۱۰ سال گذشته کسب و کارهای اینترنتی را راه‌اندازی کرده است. تلاش بانوی جوان گلستانی که زمینه اشتغال ۸۰ نفر شد
شمال نیوز : «آی‌بولک پقه» بانوی جوان گلستانی مدیریت بزرگترین ارسال بسته‌های پستی را در شمال کشور عهده‌دار بوده و جزو نخستین افراد در کشور بوده که در ۱۰ سال گذشته کسب و کارهای اینترنتی را راه‌اندازی کرده است.(ادامه)
شمال نیوز:

رئیس جمهور در شانزدهمین سفر استانی، با همراهی جمعی از وزرا به استان گلستان سفر کرد. حضور رئیس‌جمهور در تنها جزیره ایرانی دریای خزر
شمال نیوز: رئیس جمهور در شانزدهمین سفر استانی، با همراهی جمعی از وزرا به استان گلستان سفر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تعلل در احیای خلیج بین المللی گرگان گفت که تبدیل این پهنه آبی به خشکی، فاجعه ملی است و باید برای نجات این اکوسیستم تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.


نماینده غرب گلستان : خشک‌شدن خلیج گرگان فاجعه ملی است
شمال نیوز : نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تعلل در احیای خلیج بین المللی گرگان گفت که تبدیل این پهنه آبی به خشکی، فاجعه ملی است و باید برای نجات این اکوسیستم تدابیر ویژه ای اتخاذ شود. (ادامه)
به انگیزه چهاردهم آبان / روز مازندران پهنه فرهنگی مازندران(يادداشت)
به انگیزه چهاردهم آبان / روز مازندران(ادامه)
بازیگر معروف سریال پایتخت درگذشت+ علت فوت
(ادامه)
تصاویر/ مزرعه گل‌های آفتابگردان
آفتابگردان‌ها گل‌های قد بلندی هستند که تا ۳ متر رشد می‌کنند. شکوفه این گل‌ها در تابستان باز می‌شود و می‌توانید از هزار تا چهار هزار دانه را در هر گل ببینید. روغن استخراج شده از دانه‌های آفتابگردان در صنایع غذایی و خوراکی کاربرد داشته و در کشور‌هایی مانند کشورمان ایران، بیشترین روغن مصرفی مردم روغن آفتابگردان است. هرساله کشاورزان گلستانی ده‌ها هکتار از زمین‌های کشاورزی خود را به کشت آفتابگردان اختصاص می‌دهند. (ادامه)
تخریب‌چیان تمام شمال ایران یکپارچه رحیم بردبار را فرمانده مقتدر و معنوی خود می‌دانستند. مزد شهادت برای رحیم حاصل پایداری و استقامتی بود که از سال‌ها قبل به طور فزاینده در این انسان والامقام نهادینه شده بود. یک شمال و یک رحیم(يادداشت)
تخریب‌چیان تمام شمال ایران یکپارچه رحیم بردبار را فرمانده مقتدر و معنوی خود می‌دانستند. مزد شهادت برای رحیم حاصل پایداری و استقامتی بود که از سال‌ها قبل به طور فزاینده در این انسان والامقام نهادینه شده بود.(ادامه)
کشف لاشه تنها پستاندار دریای خزر + تصاویر
لاشه تنها پستاندار دریای خزر که جزو گونه‌های در معرض خطر قرار دارد در ساحل محمودآباد کشف شد.(ادامه)
کشف لاشه تنها پستاندار دریای خزر + تصاویر
لاشه تنها پستاندار دریای خزر که جزو گونه‌های در معرض خطر قرار دارد در ساحل محمودآباد کشف شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت: ماموران با توجه به صحبت های ضد و نقیض این پدر و پسر هر دو نفر را به پلیس آگاهی شهرستان انتقال دادند.... راز قتل زن جوان گلستانی بعد از ۱۰ سال برملا شد
شمال نیوز : وی گفت: ماموران با توجه به صحبت های ضد و نقیض این پدر و پسر هر دو نفر را به پلیس آگاهی شهرستان انتقال دادند....(ادامه)
دست رد پلیس گلستانی به رشوه میلیونی
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از صحت عمل و رد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی توسط مامور وظیفه شناس در شهرستان بندرترکمن خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : تصریح کرد: اگرچه در سال قبل ۶ درصد دانش‌آموزان استان به خدمات سخت‌افزاری آموزش مجازی دسترسی نداشتند اما این رقم با پیگیری‌های آموزش‌وپرورش کاهش‌یافته و به یک درصد رسیده است .... استاندار :۲۳۸۱ دانش‌آموز در استان محروم از آموزش مجازی
شمال نیوز : وی گفت : تصریح کرد: اگرچه در سال قبل ۶ درصد دانش‌آموزان استان به خدمات سخت‌افزاری آموزش مجازی دسترسی نداشتند اما این رقم با پیگیری‌های آموزش‌وپرورش کاهش‌یافته و به یک درصد رسیده است ....(ادامه)
 

داماد 24 ساله گلستانی از شهرستان آق‌قلا پس از برگزاری مراسم عروسی به ویروس کرونا مبتلا شد و جان خود را از دست داد. کرونا عروسی را عزا کرد؛ فوت داماد ۲۴ ساله گلستانی یک هفته بعد از عروسی
داماد 24 ساله گلستانی از شهرستان آق‌قلا پس از برگزاری مراسم عروسی به ویروس کرونا مبتلا شد و جان خود را از دست داد.(ادامه)
شمال نیوز : افزایش قیمت گوشت مرغ و کمبود آن در بازار استان موجب گلایه‌های مردم از وضعیت موجود شده و مسئولان افزایش قیمت نهاده ها را دلیل این مسئله می دانند .... دود گرانی نهاده های دامی در چشم مردم/قیمت مرغ در استان اوج گرفت
شمال نیوز : افزایش قیمت گوشت مرغ و کمبود آن در بازار استان موجب گلایه‌های مردم از وضعیت موجود شده و مسئولان افزایش قیمت نهاده ها را دلیل این مسئله می دانند ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 13 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.